Ferrari California, çift parçalı açılır-kapanır metal tavanı, Ferrari’nin ilk orta-ön konumlu V8 motoru, 240/340 lt bagajı, 350 Euro civarındaki makul fiyatı ve hepsinden önemlisi küçük aile bireylerinin de sizinle seyahat etmesine imkân veren arka koltuklar.
Evet, tüm bunların hepsi California’da var. Her gün kullanılabilecek, makul fiyatlı bir Ferrari üretmek isteyen İtalyan’lar California ile bunu başarmışlar. California için 2 yıllık liste oluşmuş durumda, üstelik 10 şanslı Türk de bu listede.
Katlanabilir Tavanla 4 Mevsim Sürüş Keyfi
Katlanabilir Tavanla 4 Mevsim Sürüş Keyfi
Ferrari California’nın aluminyumdan üretilen katlanabilir tavanı, 14 sn’de açılma/kapanma işlemini gerçekleştiriyor. Tavan kapalıyken 340 litre bagaj hacmi sunan 2+2 oturma düzenine sahip California, tavanı açıldığında da 240 litre bagaj hacmi sunabiliyor. Arka koltukların hemen gerisinde yer alan takla barları ise olası riskli durumlarda 190 milisaniyenin altında açılarak sürücü ve yolculara maksimum korunma ağlıyor.
Ferrari Tarihinin İlk Orta-Ön Konumlu V8 Modeli
Köklü İtalyan markanın tarihinde yer alan tüm modeller içinde ön-orta konumlu V8 motora sahip ilk model olarak ön plana çıkan Ferrari California, 4.3 litre hacimli güç ünitesiyle de farkını ortaya koymayı başarıyor. Litre başına 107 HP güç üreten 460 HP’lik motora sahip Ferrari California, 485 Nm’lik tork değerinin de etkisiyle 0-100 km/s hızlanmasını 4 sn’nin altında tamamlayabiliyor. 7 ileri vitesli şanzıman, F1 araçlarında olduğu gibi direksiyon üzerinde yer alan kumanda pedallarıyla hızlı değişim sağlarken; Ferrari California’nın etkili biçimde 310 km/s’lik maksimum hıza erişmesine de yardımcı oluyor. Euro 5 ve LEV2 standartlarına uyumlu egzoz emisyon değerleri sunabilen motora sahip yeni Ferrari modeli, 100 km’de ortalama 13.1 litre yakıta ihtiyaç duyuyor.
Mükemmel Ağırlık Dağılımı ve Sürüş Performansı
Önde çift çapraz kollu; arkada ise yeni geliştirilen çok bağlıntılı bir süspansiyon sistemine sahip Ferrari California’da ilk olarak Ferrari 599 GTB Fiorano modelinde kullanılan SCM kodlu Manyetoreolijik Süspansiyon Kontrol Sistemi’ne de isteğe bağlı olarak yer veriliyor. Önde % 47, arkada ise % 53 ağırlık dağılım oranına sahip Ferrari California’da İtalyan üreticinin F1 tecrübesini yansıtan; şanzıman, denge ve çekiş kontrol sistemlerini ve gelişmiş süspansiyon sistemini birbirine entegre eden GT Manenttino isimli sürüş destek sistemine de yer veriliyor. “Konfor”, “Spor” ve “CST-Off” modlarına sahip sistem, Ferrari California’nın sürücüsüne farklı yol şartlarına uygun sürüş desteği sağlıyor.
Mükemmel Ağırlık Dağılımı ve Sürüş Performansı
Önde çift çapraz kollu; arkada ise yeni geliştirilen çok bağlıntılı bir süspansiyon sistemine sahip Ferrari California’da ilk olarak Ferrari 599 GTB Fiorano modelinde kullanılan SCM kodlu Manyetoreolijik Süspansiyon Kontrol Sistemi’ne de isteğe bağlı olarak yer veriliyor. Önde % 47, arkada ise % 53 ağırlık dağılım oranına sahip Ferrari California’da İtalyan üreticinin F1 tecrübesini yansıtan; şanzıman, denge ve çekiş kontrol sistemlerini ve gelişmiş süspansiyon sistemini birbirine entegre eden GT Manenttino isimli sürüş destek sistemine de yer veriliyor. “Konfor”, “Spor” ve “CST-Off” modlarına sahip sistem, Ferrari California’nın sürücüsüne farklı yol şartlarına uygun sürüş desteği sağlıyor.
No comments:
Post a Comment